piątek, 20 grudnia 2013

podstawek pod świeczkę


Witajcie! Od dziś dzieci mają świąteczne wakacje:) Wczoraj w szkole odbyła się wigilijna kolacja. Każdy z rodziców coś przygotował, nauczycielki udekorowały pięknie klasę, na stołach stały śliczne lampiony. Sarah miała przynieść świeczkę na bateryjkę, ale stwierdziłam że nie dam jej samej świeczki tylko zrobię szybko do niej wianuszek. Bardzo mi się podobały wianuszki jakie pokazała u siebie na blogu Karmeleiro wiec zainspirowana jej wianuszkiem zrobiłam podstawczaki pod świeczki:)Zrobiłam jeden podstawek dosłownie w 5 min przed wyjsciem do szkoły, tak mi się spodobały, że po śniadanku zrobiłam jeszcze dwa i przy okazji fotografowałam krok po kroku jak je robiłam :)
Mam nadzieję że i Wam się spodobają wianuszki czy to moje czy Karmelka i też zrobicie takie na stół wigilijny :)

Co potrzebujemy? Papier oczywiście:)- kolorowy, scrapbookingowy lub  wizytówkowy
klej, nożyk , nożyczki, taśma dwustronna, ołówek, brokat w kleju, dowolne dekoracje, dziurkacz gałązki lub listków.
ja swój papier wycięłam dziurkaczem z falbanką ale jeśli nie macie to można wyciąć same koła.


pierwsze co robimy to odrysowujemy kształt naszej świeczki


następnie obklejamy dookoła taśmą dwustronna
 

i przyklejamy drugie koło i w ten sposób mamy podstawek :)

teraz nic nam nie pozostało jak tylko go ładnie udekorować, przyklejamy gałązki lub listki jak macie, smarujemy je brokatem w kleju i przyklejamy dowolna dekoracje, mnie wystarczyły drewniane gwiazdki :)


  a oto jak pięknie świecą nocą :)


Moja Sarah jest z nich bardzo zadowolona. Kolejne sama sobie zrobi:) tak więc polecam taką rzecz zrobić z dziećmi pomiędzy świątecznymi porządkami gdyż nie jest to trudne, a efekty zawsze będą zadowalające :)

a na koniec pokaże Wam moją córeczkę podekscytowaną wigilią w szkole :)
Nie jest łatwo zrobić zdjęcie przy samych świecach ale ktoś akurat fleszem pstrykną więc nawet jasno na tym zdjęciu jest ;)


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego wieczoru!!

Noami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię